25 oktober 2006

Snösnösnösnösnösnö

Vet ni att nu snöar det! Härligt! Men i oktober? Tjaa... Visst är det bra med snö men kanske snön kunde vänta tills november. Har inte vinterdäcken under bilen ännu. Lär väl åtgärdas till veckoslutet om jag får som jag vill. Hihi.

Det är mycket på gång nu. Jag har tentvecka som bäst. Har avklarat en tent och imorgon är det dags för nästa. Har jag läst nåt då? Tjoo.. En aning. Men inte tillräckligt. Har lite motivationsproblem. Anser dock att jag borde vara väldigt motiverad på att sluta studera nångång också. Det blir ju inte aktuellt innan jag klarat av alla tenter. Skärpning krävs nu!

Har en hel del andra skoluppgifter som borde bli klara också. Men vet som inte var jag ska börja heller. Men man måste väl börja nånstans. Blir väl några avhandlingsanalyser då.. Ja.. men borde ju tentläsa också. Suck.

Vad har hänt nu då.. Jo jag var på en trevlig middag med några av mina vänner förra veckan. Det var roligt. God mat och trevligt sällskap. Mera sånt. Jag har faktiskt planer på att göra något liknande snart. Men shhhh.. vi pratar tyst om det.

Det blir inte cyklat nå värst mycket nu. Det är kallt och jag har inga vinterdäck på cykeln heller. Småsaker kanske. Men för mig är det stort. Jag vill inte ramla omkull med cykeln. Det är inte roligt. Jag var ju och krockade på sommaren med cykeln och det var inte alls roligt. Tror det blir att simma och vara ute och gå istället. Hoppas att inte konditionen försämras en hel massa nu...

Annars är det väl som vanligt. Idag skall jag hjälpa han min sötaste att göra en scen till en film. Det ser jag fram emot! Vet inte om jag själv skall medverka. Har som inte fått något slutligt beslut på det. Tror jag? Men jag får vara med på ett hörn iallafall. Då är jag nöjd.

Ja.. det var mycket nu. Måste väl fortsätta. Ska ut och yra i snön snart. Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar