12 oktober 2006

Ojooj...

Jo, jag finns nog till ännu. Nej, jag har inte glömt bort er. Vad har hänt nu då.. Jo! Det bästa som har hänt är väl att det kommit två nya bäbisar till världen sen jag senast skrev. En liten pojke och en liten tjej! Roligt roligt! Bäbisarna kom ju förstås inte till samma familj då. Som tur finns lilltjejen nära här. Skall nog hälsa på henne snart. Oj va roligt! Båda två har varit efterlängtade.

Jag fick äran att agera barnvakt på måndagen när lilla tjejen (fast det visste vi ju inte då) skulle komma till världen. Det var jätte skojigt! Vi var ute en stund och så såg vi på Kalle Anka och Minni Mus. Tyvärr hittade jag inte Dumbo filmen. Den lär nog finnas nånstans? Det som är så härligt med barn är att de är så uppriktiga. Ärliga.

Igår blev jag lite äldre. Fick en hundvalp till födelsedagspresent. Den heter Ludde. Den finns inte fysiskt på riktigt men nog nästan. Teknikens underhund. Mycket behändigt med en sådan. Behöver inte stiga upp tidigt för att ta den ut på en promenad och så. Jag var också till frissan för att fixa till frisyren lite. Jag blev SÅ nöjd! Det var så avslappnande att sitta där i stolen.

Jag har en hel massa jobb som borde tas itu med. Det ska jag börja med idag.
Ja oj! Bilplats fick vi ju också fixat! Jippii! Livet ler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar