31 december 2005

Länge sen

Har inte skrivit på en stund. Har inte riktigt haft ork med det. Jag har återhämtat mig efter julen och jobbat lite. Men det värsta är att Donna dog i tisdags. Donna var hunden. Hon blev 14 år gammal. Saknar henne. Man vet att husdjuren dör någon dag. Jag vet. Men ändå är det så jobbigt! Jag är arg och glad och ledsen och oföstående om vart annat. Hon har inte bott med oss här utan hos mina föräldrar. Jag vet inte hur jag skall klara av att besöka föräldrarna nästa gång. Ingen glad hund som kommer springande emot. Usch. Jag vill ha henne tillbaka med det går inte. Hon var den jag kunde berätta precis allting åt. Hon kom alltid och lade sitt huvud i min famn när jag var ledsen. Önskar att hon kunde göra det nu också.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar