17 juni 2012

Hur hinner jag jobba då jag har så mycket annat för mig?

- Jag har ätit glass på Stockholms glasshus (kolla listan till höger)
- Jag har köpt två kjolar som jag inte vet när jag ska använda
- Jag har inte köpt en väska
- Jag har budat på en bostad
- Jag har inte vunnit budgivningen
- Jag har försökt ringa min bror
- Jag har inte fått tag i min bror eftersom han inte befunnit sig i samma land
- Jag har pratat med min bank-kvinna
- Jag har njutit av solen
- Jag har frusit ihjäl
- Jag har lämnat tillbaka mina kryckor (hurraa på det!)
- Jag har spelat fotboll på PS3
- Jag har konstaterats vara dålig på att spela fotboll på PS3
- Jag har lekt med en iPad
- Jag har ätit ute alldeles för mycket
- Jag har ätit gröt alldeles för lite
- Jag har kollat på fotbolls EM
- och mycket mycket mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar