9 oktober 2011

Vi får ta ett litet snack om dethär...

Tiden går lite väl snabbt fram just nu känns det som. Snart har ju halva oktober gått! Sanslöst. Mitt viktprojekt går väl inte så bra för tillfället eftersom jag effektivt glömmer bort att väga mig! Blev inget gymmande denna vecka heller så det är ju riktigt tragiskt. Aaja, vi tar väl nya tag nu då och börjar om igen. Det är ju länge till julafton som Sara kommenterade...

Var ute och begrundade lite nya kläd- och skoaffärer idag. Men det blev inte shoppat så mycket. Inget alls, om vi ska vara ärliga. Men vet iallafall vart jag skall dra iväg med min syster om hon nångång kommer på besök. Känns som att hon kanske skulle hitta en hel del där.

Vi hade after work på jobbet i fredags. Mycket trevlig tillställning. Jag tycker jag har jätte trevliga arbetskompisar och har inget emot att umgås med dem även på fritiden också. Jag kommer faktiskt att bo några dagar hos en arbetskompis om en vecka, så det är ju bra man kommer överens då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar