10 oktober 2011

Matchvikt

Jag glömde väga mig imorse. Men fy! Men det gläder mig att det går bra för de övriga som deltar i utmaningen. Jag känner mig lite misslyckad.

Idag förärade jag optikern med ett besök. Hoppsan vad det var mycket fel på mina ögon nu då! Jag ser dåligt på långt håll och på nära håll. Man kunde tro jag är blind. Så har jag nån skada på nån lins också. Nåväl. Det finns ju sånt som hjälper mot dessa fel så det är ju inte obotligt precis. Men nu har jag ett dilemma. Vilken stil jag ska välja på nya bågarna? Suck. Jag är inte bra på detta. Jag behöver hjälp!

Nu blir det middag och sedan blir det 2 1/2 män. Med Ashton.

2 kommentarer:

  1. Va då Aschton? Kutcher? Näää, nu skojar du. Var då? Va e de för skämt? Det r väl ett skämt?

    Tråkigt att din syn försämrats. Du måste ge förslag på bågarna. Det blir svårt att välja (hjälpa dig välja) annars. :)

    SvaraRadera
  2. Äh, har ju missat att återkomma om detta. Jo Kutcher. Aschton. Jag skojar inte. Så sant så sant.

    Ja eller så hoppar du på flyget och kommer och hjälper mig välja ut ett par? Inget dåligt alternativ det heller tycker jag. This city is big enough for the two of us!

    SvaraRadera