4 augusti 2011

Found it!

Av de fyra sakerna jag nämnde att jag tappat bort så har jag hittat tre, ganska bra procent ändå. Nu gäller det bara att inte tappa bort nå mer i sommar.

Imorgon börjar semester part 2. Föräldrarna kommer på besök! Jippii! Tror och hoppas att det blir en del turistande. Ikväll ska jag försöka knåpa ihop en "turistplan".

Jag ska även försöka hinna med en joggingtur. Måste bara vänta på att temperaturen sjunker lite. Känns inte okej att springa i gassande solsken. Faktiskt.

Vet inte hur mycket skrivande det blir här under de närmaste dagarna. Har ju som sagt mitt turistprojekt. Men vi hejjar alla på Liza som skall springa Kivitippu ultra marathon på lördagen. Spännande!

2 kommentarer:

  1. :) Kommer att behöva allt "hejj" jag bara kan få! Vi kikar!

    SvaraRadera
  2. Och det gick ju hur bra som helst!

    SvaraRadera