4 februari 2011

Gympass 1

Årets första gympass avklarat! I mina nya skor! Steg upp 5:45 för att hinna till gymmet innan jobbet. Efter att ha läst Muoripippuris blogginlägg så fick jag ju fundera varför jag gör så. Men nu är det ju tur att jag faktiskt vill träna och helst innan jobbet, so all is good. Nu har jag ju förstås bara gjort det en morgon så vi kan ta diskussionen igen om en månad eller så.

Skönt med fredag igen. Nästa fredag åker jag till Göteborg! Jag har några timmar på mig under lördag eftermiddag då resten av gänget skall på musikal. Får se vad jag hittar på i en stad jag aldrig varit till. Any ideas?

2 kommentarer:

  1. :) d e kaiken a ja o att man har viljan. Ifall du inte skulle vilja det så tror jag att morgonträningarna snabbt skulle glömmas bort. Det blev en liten predikan, I know... :D men d e en sak som jag grubblar mycket över/är ledsen över.

    SvaraRadera
  2. Du har bra tankar och du har ett bra sätt att uttrycka dem. Fortsätt med det.

    SvaraRadera