21 februari 2011

Detta har hänt... typ

Jobb
Göteborg
Träning
Bostadsletande

Vi börjar väl med det ointressantaste. Jag trivs fortfarande på jobbet och känner att det är utmanande men att det också ger mig mycket. Så det är ju på bästa sätt. Åt sushi till lunch idag. Så nu vet ni.

Träningen går väl sådär. Jag hade uppehåll förra veckan av nån orsak. Men kände mig nog faktiskt inte i topp riktigt. Idag tog jag nya tag och kom nyss hem från ett träningspass. Jag har inte riktigt provat på cross-training nångång men tänkte jag skulle försöka mig på en sån idag. Hujj vad det var tugnt! Konditionsträning krävs. Men jag fick nog inte riktigt in rytmen heller, det kändes sådär konstigt. Borde väl teknikträna lite.

Bostadsletande forsätter som vanligt. Vi visar vårt intresse --> vi får kalla handen. Ungefär så är det. Eller då man nu ens skulle få en kall hand, men mest så hörs det ingenting. Jaja, men skam den som ger sig.

Göterborg! Fredagen den 11 februari trotsade jag det enorma snökaoset och hoppade på flyget till Göteborg. Träffade mina föräldrar och min faster där. Hur trevligt som helst förstås! Vi var faktiskt och såg Sunset Boulevard på Göterborgs Operan. Kan rekommenderas, även om den var lite dyster. Jag hade tänkt shoppa loss riktigt ordentligt... Men tji fick jag. Inte ett endaste plagg hittade jag. NadaZipNothing. Får försöka igen i sommar.

Nu är det kvällen. Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar