5 december 2010

The eagle has landed

Vi har ju anlänt till vårt nya hemland. Resan hit gick helt okej, även om flyget var försenat. Men vi var väl nog ganska genomtrötta när vi väl anlände till lägenheten. Denhär helgen har mest gått i städande och handlandets tecken.

Jag vet inte om jag ännu förstått att jag verkligen flyttat hit, tror jag ännu lever i någon semestervärld. Tror jag snart skall resa tillbaka till Finland. Får se när det slår mig att det verkligen inte är aktuellt.

Inatt drömde jag om mitt gamla jobb också. Får se ifall jag kommer mig iväg till mitt nya jobb imorgon. Jag är nog lite nervös faktiskt. Men nog ska det väl gå bra.

Det är mycket nytt nu.

3 kommentarer:

  1. Lycka till med allt! Det kommer att gå så bra så! :D
    Bamsekram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen. Det blir nog bra, det tror jag också.

    SvaraRadera
  3. Gratulerar för nya hemmet och lycka till på första arbetsdagen!!! OCH trevlig självständighetsdag ;)

    SvaraRadera