8 april 2010

Stressa rätt

Var på en föreläsning med Dan Hasson, "Stressa rätt". Givande på sitt sätt. Fick några aha-upplevelser. Jag köpte hans bok. Jag har ju dille på böckerna och jag tror jag måste lära mig stressa rätt. Just nu stressar jag helt fel. Det har jag ju förstås jobbet att tacka som vanligt. Tur att det är kvartalsbokslut bara 4 gånger i året...

Jag tänker på Toto (hunden) som fick vara med oss i 14 år och 2 dagar. Han har det bra nu. Men ack vilken sorg. Alla hundar blir som famljemedlemmar. Det blir inte lättare. Han är den tredje av familjens hundar som springer på grönare ängar nu. Jag saknar dem alla tre; Kalle, Donna och Toto.

4 kommentarer:

  1. Va bra att du får lära dig att stressa rätt, tror det är nåt som vi alla kunde ta och lära oss.

    Jag beklagar er sorg.

    SvaraRadera
  2. Hej! usch va tråkigt :(
    Vi tänker på er..!

    SvaraRadera
  3. Liza & Lenni: Tack. Va snälla ni är.

    SvaraRadera