26 april 2010

I'm back

Hoppla nu är jag tillbaka. Veckan var mycket bra på många sätt. Solen sken och det fanns mycket snö. Jag åkte inte benen av mig (eller någon annan del av kroppen heller). Tyvärr fick en del av sällskapet känna av vinterkrälsjukan, men alla var nog på benen i slutet av veckan.

Det kan vara väldans intensivt med 6 vuxna, 6 barn och 1 hund. Men det var så väldigt väldigt roligt! Men oj vad jag är trött nu. Men det blir att kämpa nu en stund igen innan sommarsemestern.

Men semester är nog annars en bra uppfinning. Jag tycker mig ha mycket mera energi nu att ta itu med saker som måste tas itu med. Sådeså. Hoppas det håller i sig.

2 kommentarer:

  1. Hoj! Låter ju bra at ni hadd e trevlit på resan :)
    Jå semester e morjens..Ja byri vara ganska sugen ja, ja har reij i byrjan åv juni så he er int så läng kvar!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Kämpa kämpa!

    SvaraRadera