4 augusti 2009

Semester

Jag undrar hur många gånger jag kan säga att jag har semester, innan nån slår mig. Vet inte om jag vågar ta reda på.

Första sådär riktiga semesterdagen var ju igår. Den spenderade jag med min systerdotter. Vi besökte en bondgård, hade picknick, satt på stranden en stund och sen for vi till simhallen och simmade. Det var verkligen roligt. Semester rocks! Semester semester semester... Jaja.

Idag är det väl inte så mycket planerat. Ska väl nog handla lite. Men det är väl så det ska vara, inte så mycket planerat. Imorgon har jag dock planerat in träffis med min kompis som är mammaledig, får se vad vi hittar på!

Nu blir det att hämta en bok från biblioteket, sedan lite handlande och sedan mycket mycket läsande!

Må väl.

2 kommentarer:

  1. Kuinka pitkä loma sulla nyt onkaan? Mukavat kelit sait. :)

    SvaraRadera
  2. Kolme viikkoa olisi nyt tiedossa ja toivottavasti aurinko jaksaa paistaa :)

    SvaraRadera