21 september 2008

Rik på riktigt

Jag läser för tillfället en bok skriven av Fredrik Warberg och Jörgen Larsson med titeln Rik på Riktigt, En värdefull vardag är möjlig! Men jag har svårt att ta till mig det de skriver. Eller jag har svårt att koncentera mig på vad de skriver. Men jag ska nog ge boken flera chanser ännu. Nu just känns den bara inte rätt. Men jag skriver mera om den när jag läst den och förhoppningsvis kommit fram till hur man blir rik, på riktigt.

Sitter och funderar på hur jag kunde inreda vårt badrum. Jag har några idéer. Måste surfa vidare på diverse möbelaffärers hemsidor och se om jag får några fler intressanta idéer. Jag och inredning har ett lite komplicerat förhållande. Jag har aldrig riktigt kunnat inreda de lägenheter jag bott i. För jag tänker hela tiden att detta bara är en tillfällig lösning; vi kommer att flytta vidare. Men då jag inte förstår att denhär lösningen kanske ändå är aktuell i några år... varför inte göra det trivsamt under de åren? Nåja. Jag ska fortsätta med mitt badrumsprojekt. Förhoppningsvis hittar jag nån fiffig lösning på alla problem som badrummet har... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar