8 februari 2008

Friday

Alltså det har blivit till värsta klagobloggen dethär nu. Men det känns lite motigt nu just. Jag kan inte ens njuta av att det är fredag. För jag vet att jag hela helgen måste sitta å skriva skriva skriva. Sen är jag nervös över min undersökning. Det är inte många som har svarat på den hittills... Men kanske det tar sig.

Annars så klarade bilen sin årliga besiktning nu. Finally! Tänkte nog bli lite nervös. Men sambo och kusin hade fixat problemet. Tack för det! Nu är det bara och tuta och köra igen. Men jag måste kanske tvätta den imorgon. Så lät det på sambon idag iallafall. Min utfärd igår till min andra kusin och hennes barn och utomordentlig goda blåbärspaj resulterade i att bilen är väldans smutsig. Detta på grund av att vädergudarna inte riktigt är på vår sida. Slask och tö! Kanske det blir bättre snart? Eller är våren här? Kanske jag borde göra en undersökning om detta? Eventuellt får jag mera svar på den... Jag är inte bitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar