2 december 2007

Slarviga jag

Det kanske är på tiden att man uppdaterar lite? Tiden går så snabbt så jag hinner inte riktigt med. Jag jobbar, studerar, planerar och ser alldeles för mycket på tv. När jag blir stor skall jag sluta se på tv. Det bli i samma veva som jag bor i en fin lägenhet högst uppe i ett ofantligt högt hur och vår dörrvakt kan allting och min chaufför har en fin bil. Då ska jag sluta se på tv.

Jag försöker febrilt tänka tillbaka på vad som har hänt för att kunna redogöra för det här. Men det är lite stopp. Vi har bokat en resa iallafall. Så har jag fått lämnat in ett grupparbete. Så nu är det bara avhandlingen och 3 tenter kvar. Then I'm done. Jag har försökt jobba en del också. Sen har jag börjat styrketräna lite, eller muskelträna... eller vad jag nu ska kalla det.

En av mina mycket goda vänner har flyttat bort. Det känns ganska vemodigt. Men det blir så för många som kommer hit och studera. I nåt skede när de är klara med studierna så kanske de börjar söka sig bort härifrån. Jag undrar vart vi hamnar? Kanske vi stannar här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar