21 april 2007

Lördag

Fyndig rubrik. Don't ya think?

Det har hänt en hel del. Men det börjar väl lugna ner sig nu. Hoppas jag.

Vi har kollat på några lägenheter. Men ack nej. Inget för oss. Man söker väl efter någonting perfekt. Men det finns väl inte. Får väl nog bara vänta nu. Kanske det dyker upp nåt.

Igår var jag på 02-fest. Jätteskoj! Fick träffa och prata med människor som jag inte pratat med pålänge. Det finns nåt speciellt band mellan såna man börjat studera på samma gång med. Man känner dem på ett annat sätt. Kanske? Eller så inbillar jag mig bara. Mycket möjligt det också. Roligt var det.

Det blir en lugn helg. Både sambon och jag har en massa skolarbeten som borde göras.
Men nu ska vi ut och gå en sväng. Lite frisk luft skadar aldrig. Åtekommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar