29 december 2006

En mest nog positiv dag

Dagen uppdelad i + och -

- Det är halt ute på vägarna.
- Det är lite väl kallt för vår bil.
- Jag har inte hittat garantikvittot.
- Mamma är riktigt riktigt förkyld.
- Jag måste sova ensam inatt... räknas egentligen som två --

+ Jag fick vakna upp bredvid min sötis.
+ Jag fick träffa min underbaraste underbaraste farbror. (två ++ till)
+ Jag fick träffa en hel del med andra människor som jag tycker väldigt mycket om och som jag träffar alldeles för sällan.
+ Jag klarade statistiktenten!!!
+ Jag fick prata med min mamma om mycket och fick svar på saker jag tänkt på.

(jag började med - för att få sluta med +, inte för att jag är negativ)

Imorgon skall jag vakna tidigt och åka på hala vägar hem igen till han sötaste. Jag har sagt det förrut och jag säger det igen: Borta bra men hemma bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar