20 januari 2006

So much to say, so little time

Jo jag lever nog fortfarande. Ifall det nu är nån som undrar. Tiden går åt till att sitta i soffan och läsa på tent. Senaste bok: Strategic entrepreneurship. A decisionmaking approach to new venture creation and management. Intressant.

Tog en paus från läsandet ikväll för att träffa två kompisar som jag inte sett sedan november 2005. Det var roligt att få träffa dem. Det är ganska sällan jag träffar mina kompisar. Några av dem bor inte ens i samma stad så det är lite svårt då. Men även de som bor i samma stad träffar jag så sällan. Synd. Nå, nu blev det ett par timmar på en mysig pub där dom nu tydligen får röka precis vid vårt favoritbord. Tror vi måste byta favoritbord.

Jag borde läsa. Orkar inte. Har tent imorgon. Måste läsa!!!
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar