4 januari 2006

2006

2006 har börjat ganska lugnt för min del. Jag har varit sådär smått förkyld hela tiden och har haft öronvärk och ögonvärk och huvudvärk och allt möjligt. Jag har 3 tenter på kommande inom januari månad så jag behöver inte precis tänka på vad jag skall göra. Föreläsningarna börjar inte ännu.

Det är alltid intressant med ett nytt år. Jag tycker nog att jag känner av att det byter år. Allting känns sådär nytt. Man får ta i med nya tag. Jag har lovat mig själv att äta nyttigare i år. Och redan imorgon stöter jag på ett problem på den fronten. Min kusin och jag skall ha en filmkväll och då brukar det ju höra till med chips, dipp, nåt gott att dricka osv. Måste hitta på nåt alternativt till det nu då. Tänkte på nån sallad.. eller att dippa morötter och gurka... Har ni andra förslag? Maila gärna in på little_snowie (at) hotmail.com.

Nehepp. Måste väl nog ta mig i kragen och läsa lite på tent nu igen.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar