28 juni 2015

Det sista ordet

Hej på er! Eller jag kanske skriver ut till tomma intet. Kanske ingen som lyssnar? Lite kittlande idé ändå. Kan jag skriva vad som helst och ingen ser det? Nåväl.

Bloggen fyller 10 år i juli. Det hade jag inte trott när jag började skriva. Jag har inte varit aktiv alls nu under våren och måste säga att det är inte många sekunder jag tänkt på bloggen. Livet kom emellan.

Lusten att skriva börjar sakta komma tillbaka och den ska jag ta vara på. Men denna blogg är inte längre rätt för mig. Jag vill ha en nystart. Kanske blir det en ny blogg någonstans, men det är dags att stänga ner här nu.

Tack ni som läst, tack ni som kommenterat.
Nu går vi vidare.

Puss och Kram.


2 kommentarer:

  1. Puss o kram o tack för Snowies blogg!!!

    SvaraRadera
  2. Puss och kram! Och försök få nya bloggens adress fram till mig i så fall att det blir en sån! :)
    -Liza-

    SvaraRadera