23 mars 2014

Bloggutmaning dag 82

5 tekniska prylar du tycker är onödiga

 Dessa tror jag man klarar sig utan:

- Ipad hållare för duschen! Ja man ska alltså inte behöva slita sig från sin iPad när man duschar. Ja men det är ju nödvändigt.
- Bluetooth vantar med mikrofon i lillfingret och högtalare i tummen. Jag förstår ju tanken för det är ju så man gör när man ska "låtsas" prata i telefon. Men att gå omkring på stan och prata i min vante känns väl sådär...
- Vevdriven mobiltelefonladdare. Antar man måste veva ett bra tag innan mobilen är fulladdad. Bra träningssätt antar jag?
- Gammaldags skrivmaskin till vilken man kan koppla sin iPad. Behöver jag ens förklara?
- Gammaldags telefonlur som man kopplar till sin mobil. Alltså. Om man vill ha en gammal telefon ska man använda en gammal telefon. Varför bära med sig en stor lur i väskan? Förlåt mig för att jag inte förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar