1 juni 2013

P!nk

Ok, om jag var lite besviken på Bon Jovi så kan jag säga att jag inte ens kan stava till ordet när det kommer till P!nk! Helt fantastiskt! Hon är ju bara så bra att både sjunga och showa. Sen skadar det ju inte att vi hade så bra platser att vi var kanske 50 cm från att nudda vid henne. Hon blandade både nytt och gammalt och fartfyllt och lugnt. Amazing. Tummen upp för P!nk!

Tummen upp för syrran och svågern som var här samma helg och på P!nk konserten. Vi hade det så roligt! Mycket indiskt blev det. I trevligt sällskap har man alltid roligt oberoende av väder.

Nu är det att ladda om för Iron Maiden i juli. Min kusin hänger med mig och vi kommer att rocka loss like it was 1980 all over again! Röck 'n Röll!!!

What else? Jo! I torsdags drog jag iväg på premiärturen med cykeln. Jag har ju ingen landsvägscykel men fick ihop 25 km i strålande sol. Not bad. Tur att en kompis bor på sträckan så jag fick stanna och dricka lite vatten för det hade jag ju inte med mig för jag skulle ju bara en kort bit... Ibland undrar jag om jag träffat mig själv nångång.

Idag är det lite mulet så vi får väl satsa på en städdag idag. Balkongen ska tvättas och bostaden lika så. De har till och med lovat åska idag, jippii! Thunder! Nananananananana. Thunder! Nananananananana. Ok, wrong band.

Trevlig lördag evribadi!

8 kommentarer:

  1. Hallå där! Det låter som en riktig toppensommar me fullspäckat konsertprogram o. lite cykel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj! Ja men visst, det händer mycket kul i sommar. Dock saknar jag min cykelkompis...

      Radera
  2. Tack, och tummen upp för snowie och hennes trevliga blogg

    SvaraRadera
  3. Två tummar upp för alla trevliga kommentarer jag får!

    SvaraRadera
  4. Jaha, så du va besviken på Bon Jovi. Besviken va ja int men int var e ju heldär som e sku vara tå int Richie va med. Stämningen nära scen va på topp å he va härligt ti va så nära å smälta åv leende dejras, men he fatast no en stor dejl tå Richie va bort. Int kan he nan ersätta Sambora. Sakna så stämmo å gitarrspeli hans å samspeli mellan Jon å Richie, hoppas innerligt att a kombär tibaka. Som tur had ja ju bra me tid på me ti "bearbet" beskedet att int Richie kommer ti vara me, hinda liksom ställ om, sku ha blivi skitjobbigt om e sku ha komi i samband me konserten.

    Bra att P!nk blejv bra. Lea tycker så om ejn åv låta hennas så ja berätta att du va på konserten hennas, stor ögona :)

    Ni ska ha e så bra på Lödan, rocka loss! He var en riktig konsertsommar för de, toppen!

    E ni påväg mot Österbotten na i somar tå? Sku vara roligt att råkas.

    Hoppsan, blejv visst liti langan kommentar :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, okej, utförlig recension av Bon Jovi! Du har koll, hehe.
      Blir nog en sväng till Österbotten i augusti, vi kan ju höras!
      Härlig kommentar, mera sådant!

      Radera
  5. SNOWIE! Vi väntar, Iron Maiden...

    SvaraRadera