24 november 2012

Latest News

Flytten. Snart flyttar vi! Idag skall jag inhandla flyttlådor och packa ner allt som kan packas ner. Jag kan inte tro att det är sant! Snart får vi flytta in i vårt alldeles egna hem.

Jobbet. Jag har hunnit byta jobb här också. Från att ha jobbat på en ekonomiavdelning sedan jag blev utexaminerad till att ... inte jobba på en ekonomiavdelning. Kommer dock fortfarande att jobba med ekonomi men på ett lite annat sätt. Märkligt och så roligt!

Julen. Iår kommer julen att firas hemma i Finland. Som jag längtar!

Träningen. Vi pratar inte mera om det, okej? Jag har haft fokus på annat nu tyvärr.

Det händer alltså en hel del nu inom den närmsta framtiden. Måste fokusera på allt roligt! För att peppa sig så kan man ju lyssna på dessa. Högaktuella just nu i denna stad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar