4 oktober 2012

Se on se höst nu

Nu är det höst. Bara att acceptera. Slut på sommaren. Done and done.

Det händer ganska mycket nu. Jag byter lite jobb, jag planerar lite hem och jag blir lite gammal. Men der gäller att ta en sak i taget.

Antagligen pga allt ovanstående så vaknar jag på nätterna och kan inte somna om. Det är lite jobbigt kan jag då upplysa er om. Jag somnar ofta på soffan och jag är ganska säker på att det också har en del i dramat.

Nåväl. Skam den som ger sig, eller nåt. Nu ska jag strax jobba lite. Adjöken så länge.

Jajo! Muoripippuri har bytt land! Alla önskar henne lycka till nu.

2 kommentarer:

  1. Byta jobb??!? Du får nog skriva lite mail nu hörru! :D Nyfiken.
    Tack, tack, muoripippuri tror nog hon skall trivas riktigt bra här på ön. :)

    SvaraRadera
  2. Jag mailar, I promise! Kul att du trivs bra! Jag drömmer ännu om att hinna dit en sväng. Får se hur det blir.

    SvaraRadera