31 december 2011

2011


Det känns som att året 2011 har innehållit det mesta. Många tårar men väldigt många skratt. Jag har lärt mig mycket om mig själv under dethär året, men som alltid så har jag mycket kvar att lära.

Under 2011 har jag lärt känna så många underbara människor. Jag har fått nya vänner. Man säger att personer kommer in i ens liv precis då när man behöver dem. De som har kommit in i mitt liv under 2011 hoppas jag få behålla i många år framöver. Det kämpar jag för. Jag har också förlorat min mommo och sorgen finns alltid där.

Det jag tar med mig från 2011 är uttrycket "som man bäddar får man ligga" och "envar är sin egen lyckas smed". Med de uttrycken i bagaget kör vi vidare mot 2012.

GOTT NYTT ÅR 2012!

1 kommentar:

  1. Gott nytt år till världens bästaste Snowie! Många kramar och tusen tack för julkortet! :D

    SvaraRadera