9 april 2011

Hej hopp sockertopp

Hoppsan! Det var visst april nu. Här är det blåsigt och vårigt. Inte mycket snö kvar alls och solen värmen. Perfekt! Så ska det vara. Tummen upp.

Det är lite tokigt hur lite tid jag har att sitta vid datorn. Jag sitter iofs många (alldeles för många) timmar vid datorn på jobbet, men sen liksom hinner jag inte riktigt. Blir att logga på Skype och prata med familjen ibland och surfa på Hemnet.

Så ja. Det är ungefär det som händer. Jobba och Hemnet. Sen får vi ofta hitta alternativa vägar för att komma hem. Pendeltågen kommer inte riktigt överens med "stormarna" vi haft här i trakten på senaste. Men nu vet jag åtminstone två sätt att komma hem utan att åka pendeltåg. Att det sedan tar 2-2,5 timmar är ju sedan en annan sak...

Ett par skor jag har handlat sedan senaste. Fyra böcker har jag också handlat. Borde egentligen ha handlat en vårjacka... Men kanske nästa gång?

Hoppas alla har en trevlig helg. Imorgon blir det lägenhetsvisning. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar