6 november 2010

Lördagskul

Medan jag väntar på att färgen skall sköljas ur håret så passar jag på och bloggar lite. Får se hur det blir med färgen, lite mörkare tänkte jag försöka bli. Vi får se. Är nog bara en toning så det blir väl att tvätta håret 24 ggr om man inte är nöjd. Heh.

Igår åkte då Geir ut från idol. Egentligen var det ganska väntat. Jag tycker han är en enormt duktig sångare och entertainer. Väldigt duktig! Det är nog dom alla som är med i idol iår. Jag har inte nån direkt favorit för jag tycker dom är så enormt bra, vilket jag säkert tidigare också konstaterat. Jay, Olle och Linnea hör till favoriterna absolut.

Det är mycket resande på gång nu. Kära personer skall åka till Madrid, Thailand och Grekland inom en snar framtid. Just nu har jag inte sånt enormt behov av att resa bort, konstigt nog. Men det kommer nog här när det är som kallast i Norden. Men man får leva på minnerna från Las Vegas resan. Åh vad det var roligt!

Jag tittade nyss på CSI season 1 episode 1. Det ni! Min favorit serie genom tiderna. Tanken är att jag ska se alla avsnitt. Jag har nog sett de flesta, tror jag, men jag skall se dem alla igen. Sex and the City och Gilmore Girls har jag sett alla episoder av faktiskt. Next in the list blir då CSI. Det är lite allt eller inget över det hela.

Nu är verkningstiden snart slut. Hoppas på ett lyckat resultat.

2 kommentarer:

  1. Iiiiiiiih!? Har du färgat håret? Hemma? Hur blev det? Hur blev det? Hur blev det? Huuuuur bleeeeev deeeeet? :)

    SvaraRadera
  2. Iiiiiiih! Hemma jo och det blev ganska mörkt. Men helt okej nog faktiskt. Vi måste träffas så du får se och beundra!

    SvaraRadera