6 juni 2010

Söntaag

Jag sköt upp fönstertvättandet. Ja. Så lätt gick det liksom. Utan blogg och allt. Men jag menar, ingen ser ju de smutsiga fönstren ändå nu på en stund så. Ja.

Ser ganska lovande ut med vädret idag. Solen skiner och det är sådär semivarmt. Hoppas det blir en dag på stranden. Det blåser iallafall inte så mycket nu just.

Annars då? Tja... THE resa börjar närma sig lite sådär väl snabbt. Känns som att jag inte hinner bli klar med allt jag ska bli klar innan med. Men det är mest jobbrelaterat så hur tråkigt är nu inte det. Jag borde inhandla ett bar vita tights/leggings/nåt. Och en stoooor skjorta/tunika/tunn sak/nåt. Men när jag ska göra det vete katten. Har nånting öppet idag?

Innan jag glömmer bort det så måste alla hejja på Lenni (som ibland figurerar i kommentarsfältet) när han cyklar Vätternrundan 18-19.6. Jag hejjar från over-there. Okej?

2 kommentarer:

  1. Va? Är du DÄR då redan? Hur kan tiden gå så här fort? När träffades vi senast? Hinner vi träffas lite under THE vecka? :)

    SvaraRadera
  2. Jag är DÄR nog väldigt snart. I will contact you!

    SvaraRadera