20 maj 2010

Sommar och sol

Man glömmer lätt bort att det ändå bara är 20 maj. Känns nästan som om det vore högsommar. Nu har syrenen också börjat blomma. Härligt vackert och doftar gott. Vi har en stor syrén här utanföre vårt köksfönster.

Ikväll har jag spenderat kvällen hos mina kära vänner och guddotter. Alltid lika trevligt att få prata bort en stund om allt eller inget. Känns bra med såna vänner.

Skönt med fredag imorgon. Tror det blir en ganska lugn helg, eventuellt får vi besök av syster med barn, men jag har inte hört något säkert ännu. Tyvärr har det ju lovats lite kallare väder till helgen. Så man är väl illa tvungen att hållas inne och tvätta fönster... Hur kul är nu det?

Så har jag fått skoskav också! Köpte snygga puma sneakers och nu kan jag nästan inte använda dem då jag har så beniga fötter. Blä. Kan man tvinga sina fötter bli van med skor? Kanske lite smärtsamt men kanske det går. Nåja. Ska ge dom några chanser ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar