9 januari 2010

Vaken

Nåja, nu är jag äntligen vaken. Eller jag har nog varit vaken en stund redan, men är sådär "knäppa-på-datorn-orka-skriva-nåt"vaken. Inatt drömde jag att jag tagit tre tatueringar. En stor blomma framme på bröstkorgen, en seriestrip (comicstrip) på höger arm och något skrivet med gammal font på vänster arm. Syrran frågade varför jag tagit dendär seriestripen (?) på armen och jag hade ingen aning... Jag kom nämligen inte alls ihåg att jag tagit mina tatueringar så jag kunde inte svara på varför jag valt motiven. När jag sedan vaknade fick jag nog ta mig en dunder funderare på hurudan tatuering jag vill ha, på riktigt.

Borde försöka få nåt vettigt gjort idag. Kanske städa... men det känns nog inte så lockande. Underbart väder har vi där ute så man borde definitivt ta sig ut en sväng! Men för övrigt så måste jag nog vila upp mig för nästa arbetsvecka. Men den blir väl inte lika tuff som denna varit.

Jag borde leta fram en slalomhjälm. Eventuellt blir det en trip till Lappland för lilla mig i april. Men eftersom jag inte stått på brädan på 9 (!) år så tror jag det är bäst att inskaffa hjälm. Men brorsan sa nog att det är som att cykla... Men vi får se.

Ha en bra dag everybody!

1 kommentar:

  1. Asa is back in business! :D Vart ti lappland? Vi boka just stuga i ylläs ti sista veckoslutet i mars... Tänk om vi sku ha råka samidigt. :) Va d sku va roligt.

    SvaraRadera