17 februari 2009

Long time no...

Hah! Det är ju mindre än en månad sedan jag skrev sist. Det är ju positivt. Alltså det har ju inte hänt så mycket sedan sist faktiskt. Jag var en sväng till huvudstaden med syster och systerdotter. Fick bo på hotell och åka spårvagn. Mycket spännande. Jag shoppade faktiskt ingenting. Inte ens någon present åt sambon. Det var ju lite småtråkig. Men vi ska ju resa bort nu strax tillsammans. Jag längtar så tills det!!! Bara jag orkar jobba lite till nu ännu så blir det en semestertrip. Jippii!
Är väldans sugen på att åka iväg på en sol-strand-södern-semester. Det skulle inte vara helt fel. Kan ju inte säga att jag blev nå mindre sugen på det när jag gick till jobbet i -20 grader i morse. Sen krånglar ju min racerbil också. Allt möjligt. This is what they call life, I suppose. Ja. Idag väntar tvätt, städning och handling. I can't wait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar