3 juni 2008

Jaha så var det tisdag igen! Tiden går så fort då man har så roligt! Nu är man äntligen utexaminerad då. Skönt att ha det ur världen. Jag har valt att inte fira min examen på något storslaget sätt. Jag firar genom att veta att jag är klar med skolan. Men tack alla ni som varit framme med era gratulationer och tankar! Det värmer.

Som tidigare skrivits så har jag ju blivit faster åt en litet tös. I söndags var vi och hälsade på henne. Oj vad liten hon är! Man glömmer så fort bort hur små dom lilla knytten är när de är nyfödda.

När jag slutade skolan var jag småorolig över att jag kanske skulle ha det tråkigt på kvällarna. Många smålog och sa att jag inte ska vara orolig för det. Dom hade faktiskt rätt. Tycker det är nåt varje kväll nu. Men det är ju roligt med variation! Igår tvättade vi bilen och idag ska jag cykla... å sen cykla.. å sen cykla... Variation? Nåja.

Snart är det midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar