14 november 2007

Uppdatering 1 - Avhandlingen

Första delen till avhandlingen lämnade jag in för två veckor sedan. Jag presenterade den för en vecka sedan och fick ganska bra kritik. Många bra tips kom fram om hur jag kunde skriva om så att det skulle bli en mera logisk uppläggning. Så bara jag nu får andas lite så ska jag sätta igång och skriva lite mera. Jag borde också få gjort en enkätundersökning. Själva undersökningen tar inte länge eftersom den kommer att ske elektroniskt. Men jag borde få ihopknåpat frågor till undersökningen. Och det är inte så lätt faktiskt!

Jag har en ganska bra handledare nog. Han är ganska "old-school", men på ett bra sätt egentligen. Han är rättvis. Sen så ger han också bra feedback så man faktiskt får upp ögonen för nya saker. Det är alltid lätt hänt att man fastnar i sina egna tankar. Men jag är nog faktiskt lite nervös för undersökningen. Tänk om jag inte får några svar och allt bara blir till en platt pannkaka. Then what?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar