6 januari 2007

Presentation av mig själv

Jag heter Helena Huusko. Jag bor i Helsingfors och är 53 år gammal. Mitt yrke är företagare inom byggnadsbranchen. Till mina största intressen hör allt som har med ormar och övriga reptiler att göra. Jag har 3 barn. Min hårfärg är blå och jag har svarta ögon. Min favoritmusik är heavy metal, och min favoritartist är Toto.

Detta är jag! hmm....

Ok ok, ni som känner mig vet ju hur det egentligen ligger till.
Gör en presentation du också:

Som ditt förnamn lägger du ditt andra namn och efternamnet tar du av
din närmaste granne. Som hemstad tar du den staden du senast besökte
med tåg och som ålder, din mammas.
Ditt yrke är det som din pappa jobbar med och dina intressen är sådant
som du avskyr att göra eller bara inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar (alla örhängen räknas).
Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och ögonfärgen har
samma färg som byxorna. Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla
medan favoritartisten är den vars sång du senast lyssnade på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar