6 april 2006

Förlåt

Bugabockanigakrama. Jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge. Men det har hänt så mycket. Jag har helt enkelt inte orkat. Men nu har det börjat lugna ner sig. Men förkyld är jag fortfarande. Pojkvännen och jag var till Subway idag och åt. Jag åt en så stark sån batong sak att min snuva försvann. Bingo.

Det har kommit en ny baby till stora familjen. Grattis till lilla Isak. Han liknar precis sin storasyster. Inte så konstigt kanske eftersom de är släkt. Men kul att se. Jag har inte träffat lilla krabaten ännu eftersom jag är så förkyld men så fort jag blir friskt så ska jag väl nog försöka ta mig dit och träffa honom.

Dagens bästa köp! Aerosmiths skiva Big Ones. Fattar inte varför det tagit mig 10 år att köpa den. Den e så bra så bra så bra så bra så bra. Sådeså!

Nu ska jag sova.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar