13 mars 2006

Förkyld

Äsch då. Ser ut som om jag håller på att bli förkyld. Hoppas förkylningen avtar tills nästa veckoslut för vi ska på dop då och på 4-års kalas. Vi har faktiskt fått fixat alla presenter. Det trodde jag aldrig vi skulle få gjort i god tid. Jag brukar alltid vara ut i sista minuten.

Jag satt och tänkte idag att nog är jag lyckligt lottad. Ibland har man dagar när allting känns jobbigt och det känns som om alla och allting går emot en. Men så är ju inte fallet. Sist och slutligen så har man det faktiskt bra. Min faster skickade ett mail åt mig där det stog precis om det att man skall vara tacksam för vad man har.. Jag skall försöka hitta texten och skriva ner den här också. Det var mycket fina och viktiga tankar. Jag återkommer.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar