17 november 2005

Kallt -- vinterskor -- föreläsning

Fy va kallt det är. Roligt med vinter men kallt är det. Har fortfarande inte hittat några vinterskor åt mig. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till. Modet nu just är inte i min smak precis. Men jag vet inte heller riktigt vad det är jag är ute efter. Det kan bli lite kompicerat.

Jag kom nyss hem från en föreläsning, ja eller övning kallas det väl. Jag har aldrig varit med om en övning som denna. Vi gick inte framåt alls. Iofs är det ju bra att man går igenom saker grundligt. Jag behöver sånt. Men sen skall man ha gått igenom allt möjligt till tenten som är inom en snart framtid. Man hinner inte gå igenom allting och grundligt. Tyvärr. Jag önskar det var så. Statistik är inte min starkaste sida. Men så mycket kan jag att jag kan säga att sannolikheten att jag klara denhär kursen är mycket liten. Suck.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar