29 juli 2005

Fredag

Såja. Nu var det äntligen fredag. Jag hade inte ork att blogga nåt igår. Tröttheten ligger nog på idag också. Tyvärr har jag börjat vakna mitt i natten. Vaknade inatt också men bestämde mig för att jag inte skall vakna ordentligt och absolut inte stiga upp. Ifall jag stiger upp så tar det en timme eller så innan jag somnar om igen. Men det är enbart på vardagsnätterna jag vaknar.
Imorgon ska jag sova länge. Det har jag planerat iaf. En annan skön sak kunde vara att bara få ligga och läsa en bra bok. Jag har en väntandes på mig där hemma. Lånade den redan förra veckoslutet men har inte hunnit läsa den ännu. Kanske jag kunde satsa på det nu.
Blir väl nog att städa när jag kommer hem. Men jag tycker egentligen om att städa. Det är ganska lugnande. Ifall jag är riktigt stressad så är det bra att ta fram dammsugaren och ge sig på allt damm.
Idag kunde det också smaka bra med rabarberpaj och vaniljsås.
/snowie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar